ID:237113
Konsultant/ka ds. techniczno-handlowych (maszyny produkcyjne)
Numer referencyjny: a0t5800000FZVvRAAX
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Konsultant/ka ds. techniczno-handlowych (maszyny produkcyjne)
Miejsce pracy: Opole
Obowiązki:- prowadzenie działań handlowo-technicznych w zakresie doradztwa nowym i obecnym klientom firmy, w zakresie doboru maszyn w halach produkcyjnych (operacyjny teren działania to województwa wielkopolskie, opolskie, lubuskie oraz dolnośląskie),
- kompleksowa obsługa klienta od momentu jego pozyskania, sprzedaż produktów i maszyn wchodzących w skład oferty (w tym przygotowanie dokumentacji i ofert handlowych) oraz opiekę po sprzedażową, oraz koordynację projektów wdrożeniowych dla klientów,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy i jej profesjonalne reprezentowanie na rynku polskim.
Wymagania:- wykształcenie średnie (preferowane wyższe), kierunek: mechanika, budowa maszyn, obróbka metalu,
- dyspozycyjność do pracy mobilnej na terenie województw wielkopolskiego, opolskiego, lubuskiego oraz dolnośląskiego,
- znajomość rysunku technicznego,
- znajomość metod formowania metalu (walcowanie, kalibrowanie, spawanie) oraz rynku dla produktów: spieki, elementy kute na zimno - dodatkowy atut,
- umiejętność swobodnej komunikacji w języku angielskim (komunikacja z klientami anglojęzycznymi),
- biegła obsługa komputera,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:- zatrudnienie w oparciu o umowę o prace (pierwsza na 2 lata, druga na czas nieokreślony),
- motywujący system wynagradzania zbudowany z dwóch części (wynagrodzenie podstawowe + wysoka prowizja uzależniona od sprzedaży produktów firmy),
- pracę dająca dużą elastyczność i swobodę w działaniu z uwagi na system Home Office pozwalający dopasować do swoich potrzeb czas pracy,
- niezbędne do wykonywania pracy narzędzia pracy m.in. laptop, telefon,
- szkolenia produktowe u klientów pozwalające poszerzać wiedzę techniczną.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Konsultant/ka ds. techniczno-handlowych (maszyny produkcyjne)
Miejsce pracy: Opole
Obowiązki:prowadzenie działań handlowo-technicznych w zakresie doradztwa nowym i obecnym klientom firmy, w zakresie doboru maszyn w halach produkcyjnych (operacyjny teren działania to województwa wielkopolskie, opolskie, lubuskie oraz dolnośląskie),
kompleksowa obsługa klienta od momentu jego pozyskania, sprzedaż produktów i maszyn wchodzących w skład oferty (w tym przygotowanie dokumentacji i ofert handlowych) oraz opiekę po sprzedażową, oraz koordynację projektów wdrożeniowych dla klientów,
dbanie o pozytywny wizerunek firmy i jej profesjonalne reprezentowanie na rynku polskim.
Wymagania:wykształcenie średnie (preferowane wyższe), kierunek: mechanika, budowa maszyn, obróbka metalu,
dyspozycyjność do pracy mobilnej na terenie województw wielkopolskiego, opolskiego, lubuskiego oraz dolnośląskiego,
znajomość rysunku technicznego,
znajomość metod formowania metalu (walcowanie, kalibrowanie, spawanie) oraz rynku dla produktów: spieki, elementy kute na zimno - dodatkowy atut,
umiejętność swobodnej komunikacji w języku angielskim (komunikacja z klientami anglojęzycznymi),
biegła obsługa komputera,
prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę o prace (pierwsza na 2 lata, druga na czas nieokreślony),
motywujący system wynagradzania zbudowany z dwóch części (wynagrodzenie podstawowe + wysoka prowizja uzależniona od sprzedaży produktów firmy),
pracę dająca dużą elastyczność i swobodę w działaniu z uwagi na system Home Office pozwalający dopasować do swoich potrzeb czas pracy,
niezbędne do wykonywania pracy narzędzia pracy m.in. laptop, telefon,
szkolenia produktowe u klientów pozwalające poszerzać wiedzę techniczną.