zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:243125

Koordynator/ka punktu obsługi klienta

Numer referencyjny: a0t5800000ZsewQAAR

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Koordynator/ka punktu obsługi klienta
Miejsce pracy: Opole

Obowiązki:
  • koordynacja i kontrolowanie pracy całego zespołu,
  • raportowanie do kierownika regionu,
  • zarządzanie transportem: wyznaczanie tras, kontakt z kierowcami, obsługa zleceń wyjazdowych i powyjazdowych.
Wymagania:
  • gotowość wzięcia udziału w kilkutygodniowym szkoleniu w Krakowie (listopad/grudzień),
  • około półroczne doświadczenie w obsłudze klienta (branża nie ma dla nas znaczenia, pracowałeś np. w sklepie? aplikuj!),
  • podstawowa znajomość obsługi komputera, szczególnie: Excel,
  • orientacja w terenie, znajomość topografii Opola i okolic
  • dyspozycyjność w godzinach 10:00 - 20:00, a także w niektóre weekendy.
Oferujemy:
  • umowę o pracę, chcemy się związać z Tobą na stałe,
  • szkolenie wdrażające do czynności na stanowisku pracy,
  • pakiet Multisport dla chętnych,
  • prywatną opiekę medyczną dla zainteresowanych,
  • ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:



Koordynator/ka punktu obsługi klienta

Miejsce pracy: Opole

Obowiązki:koordynacja i kontrolowanie pracy całego zespołu,
raportowanie do kierownika regionu,
zarządzanie transportem: wyznaczanie tras, kontakt z kierowcami, obsługa zleceń wyjazdowych i powyjazdowych.


Wymagania:gotowość wzięcia udziału w kilkutygodniowym szkoleniu w Krakowie (listopad/grudzień),
około półroczne doświadczenie w obsłudze klienta (branża nie ma dla nas znaczenia, pracowałeś np. w sklepie? aplikuj!),
podstawowa znajomość obsługi komputera, szczególnie: Excel,
orientacja w terenie, znajomość topografii Opola i okolic
dyspozycyjność w godzinach 10:00 - 20:00, a także w niektóre weekendy.


Oferujemy:umowę o pracę, chcemy się związać z Tobą na stałe,
szkolenie wdrażające do czynności na stanowisku pracy,
pakiet Multisport dla chętnych,
prywatną opiekę medyczną dla zainteresowanych,
ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach.

Zobacz również


zobacz więcej ofert
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama