ID:243673
Koordynator/ka punktu obsługi klienta
Numer referencyjny: a0t5800000ZsewQAAR
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Koordynator/ka punktu obsługi klienta
Miejsce pracy: Opole
Obowiązki:- koordynacja i kontrolowanie pracy całego zespołu,
- raportowanie do kierownika regionu,
- zarządzanie transportem: wyznaczanie tras, kontakt z kierowcami, obsługa zleceń wyjazdowych i powyjazdowych.
Wymagania:- gotowość wzięcia udziału w kilkutygodniowym szkoleniu w Krakowie (listopad/grudzień),
- około półroczne doświadczenie w obsłudze klienta (branża nie ma dla nas znaczenia, pracowałeś np. w sklepie? aplikuj!),
- podstawowa znajomość obsługi komputera, szczególnie: Excel,
- orientacja w terenie, znajomość topografii Opola i okolic,
- dyspozycyjność w godzinach 10:00 - 20:00, a także w niektóre weekendy.
Oferujemy:- umowę o pracę, chcemy się związać z Tobą na stałe,
- szkolenie wdrażające do czynności na stanowisku pracy,
- pakiet Multisport dla chętnych,
- prywatną opiekę medyczną dla zainteresowanych,
- ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Koordynator/ka punktu obsługi klienta
Miejsce pracy: Opole
Obowiązki:koordynacja i kontrolowanie pracy całego zespołu,
raportowanie do kierownika regionu,
zarządzanie transportem: wyznaczanie tras, kontakt z kierowcami, obsługa zleceń wyjazdowych i powyjazdowych.
Wymagania:gotowość wzięcia udziału w kilkutygodniowym szkoleniu w Krakowie (listopad/grudzień),
około półroczne doświadczenie w obsłudze klienta (branża nie ma dla nas znaczenia, pracowałeś np. w sklepie? aplikuj!),
podstawowa znajomość obsługi komputera, szczególnie: Excel,
orientacja w terenie, znajomość topografii Opola i okolic,
dyspozycyjność w godzinach 10:00 - 20:00, a także w niektóre weekendy.
Oferujemy:umowę o pracę, chcemy się związać z Tobą na stałe,
szkolenie wdrażające do czynności na stanowisku pracy,
pakiet Multisport dla chętnych,
prywatną opiekę medyczną dla zainteresowanych,
ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach.