zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:243673

Koordynator/ka punktu obsługi klienta

Numer referencyjny: a0t5800000ZsewQAAR

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Koordynator/ka punktu obsługi klienta
Miejsce pracy: Opole

Obowiązki:
  • koordynacja i kontrolowanie pracy całego zespołu,
  • raportowanie do kierownika regionu,
  • zarządzanie transportem: wyznaczanie tras, kontakt z kierowcami, obsługa zleceń wyjazdowych i powyjazdowych.
Wymagania:
  • gotowość wzięcia udziału w kilkutygodniowym szkoleniu w Krakowie (listopad/grudzień),
  • około półroczne doświadczenie w obsłudze klienta (branża nie ma dla nas znaczenia, pracowałeś np. w sklepie? aplikuj!),
  • podstawowa znajomość obsługi komputera, szczególnie: Excel,
  • orientacja w terenie, znajomość topografii Opola i okolic,
  • dyspozycyjność w godzinach 10:00 - 20:00, a także w niektóre weekendy.
Oferujemy:
  • umowę o pracę, chcemy się związać z Tobą na stałe,
  • szkolenie wdrażające do czynności na stanowisku pracy,
  • pakiet Multisport dla chętnych,
  • prywatną opiekę medyczną dla zainteresowanych,
  • ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:



Koordynator/ka punktu obsługi klienta

Miejsce pracy: Opole

Obowiązki:koordynacja i kontrolowanie pracy całego zespołu,
raportowanie do kierownika regionu,
zarządzanie transportem: wyznaczanie tras, kontakt z kierowcami, obsługa zleceń wyjazdowych i powyjazdowych.


Wymagania:gotowość wzięcia udziału w kilkutygodniowym szkoleniu w Krakowie (listopad/grudzień),
około półroczne doświadczenie w obsłudze klienta (branża nie ma dla nas znaczenia, pracowałeś np. w sklepie? aplikuj!),
podstawowa znajomość obsługi komputera, szczególnie: Excel,
orientacja w terenie, znajomość topografii Opola i okolic,
dyspozycyjność w godzinach 10:00 - 20:00, a także w niektóre weekendy.


Oferujemy:umowę o pracę, chcemy się związać z Tobą na stałe,
szkolenie wdrażające do czynności na stanowisku pracy,
pakiet Multisport dla chętnych,
prywatną opiekę medyczną dla zainteresowanych,
ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama