Specjalista ds. procesów administracyjnych z językiem angielskim
Miejsce pracy: Opole
Oczekiwany profil kandydata:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (B2/C1),
- Znajomość MS Excel mile widziana,
- Otwartość na regularny pośredni i bezpośredni kontakt z klientem,
- Entuzjastyczne nastawienie do nauki i przejmowania nowych obowiązków,
- Umiejętność pracy w trybie multitasking,
- Otwartość na pracę w zespole.
- Wiedza lub doświadczenie w pracy w obszarze finansów/podatków nie są wymagane, ale mile widziane.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- Zarządzanie zamówieniami na usługi dla osób wyjeżdżających w zagraniczne delegacje ,
- Pisanie krótkich alertów dotyczących aktualnych zmian w prawie imigracyjnym na terenie danego kraju,
- Wypełnianie formalności imigracyjnych na stronach rządowych w imieniu delegata,
- Przygotowanie procesów administracyjno – logistycznych,
- Aktywny udział w doskonaleniu obecnych oraz przejmowaniu nowych procesów,
- Ścisłą współpracę z Koordynatorami w celu zapewnienia wysokiej jakości usług,
- Raportowanie z użyciem MS Excel,
- Obsługa procesu fakturowania usług,
- Prowadzenie komunikacji z siecią PwC.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- Wykonywanie zleceń kadrowych wg niemieckiego ustawodawstwa, tj.:
- Rejestrację zatrudnień i zwolnień,
- Weryfikację procesu dodatkowych wynagrodzeń pracowniczych,
- Opracowywanie bieżących zapytań pracowników (min. dotyczących comiesięcznego wynagrodzenia, przysługującego urlopu, zmiany danych osobowych pracowników),
- Weryfikację danych socjalnych i podatkowych pracowników,
- Opracowywanie urlopu macierzyńskiego i wychowawczego, okolicznościowego,
- Budowanie pozytywnych relacji z klientem poprzez kontakt mailowy i telefoniczny z odpowiednim zespołem niemieckim,
- Tworzenie i aktualizowanie procedur do nowo przejmowanych procesów.
U nas możesz liczyć na:
- Doświadczenie w renomowanej firmie działającej w międzynarodowym dynamicznym środowisku,
- Pakiet kompleksowych szkoleń wdrożeniowych i wsparcie Buddy’ego (opiekuna),
- Rozwój poprzez udział w szkoleniach specjalistycznych,
- Możliwość poszerzania wiedzy w obszarze weryfikacji sprawozdań finansowych i przygotowywania analiz biznesowych,
- Udział w procesie tworzenia własnej ścieżki rozwoju przy wsparciu Coacha,
- Możliwość doskonalenia języków obcych w praktyce,
- Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie,
- Dodatkowe benefity takie jak karta Multisport Benefits Card, bilety do kina, vouchery do sklepów,
- Bonusy finansowe zależnie od wyników w pracy oraz za polecenie znajomych do pracy u nas,
- Pracę w nowoczesnym, komfortowym biurze ze strefą chillout i play room.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- Weryfikację sprawozdań finansowych,
- Analizę danych finansowych z wykorzystaniem MS Excel,
- Przygotowywanie analiz biznesowych oraz raportów,
- Wyszukiwanie informacji oraz pracę z bazami danych