ID:274498
Specjalista ds. procesów księgowych z językiem niemieckim
Specjalista ds. procesów księgowych z językiem niemieckim
(rekrutacja zdalna)
Dział Internal Firm Services od 2016 roku funkcjonuje w katowickim oraz opolskim biurze PwC Service Delivery Center. Nasze zespoły dostarczają usługi na rzecz spółek sieci PwC, jak również podmiotów będących klientami PwC na całym świecie. Specjalizujemy się w usługach w obszarze księgowości, procesów kadrowo-płacowych, niezależności i zarządzania ryzykiem oraz edycji graficznej. Pracujemy w międzynarodowym środowisku, każdego dnia łącząc się z naszymi klientami z wielu krajów. Wspieramy kulturę innowacyjności angażując się w projekty automatyzacyjne i standaryzacyjne.
Twój zakres obowiązków:
- Weryfikacja i wprowadzanie do systemu danych finansowych,
- Weryfikacja oraz rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,
- Analiza i ewidencja wydatków pracowniczych,
- Rozwiązywanie niezgodności w fakturach,
- Przygotowanie i raportowanie zestawień księgowych,
- Bieżący kontakt i wsparcie klienta niemieckojęzycznego.
Nasze wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie dobrym,
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz dokładność,
- Dobra organizacja czasu pracy,
- Samodzielność w wykonywaniu obowiązków,
- Entuzjastyczne nastawienie do pracy zespołowej,
- Nastawienie na wysoką jakość obsługi klienta,
- Znajomość programu MS Excel będzie dodatkowym atutem,
- Znajomość SAP lub innego programu ERP będzie dodatkowym atutem,
- Wykształcenie ekonomiczne (specjalność rachunkowość) lub doświadczenie na podobnym stanowisku będą dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Praca zdalna (praca minimum 1 dzień w miesiącu z biura),
- Pakiet wdrożeniowy - szkolenia wprowadzające i merytoryczne, wsparcie opiekuna (Buddy Program),
- Program BeWell@PwCSDC, w tym stałe aktywności wellbeingowe, cyklicznie organizowane eventy, platforma edukacyjna, konsultacje specjalistyczne, kluby sportowe oraz możliwość skorzystania z karty MultiSport,
- Kompleksowa opieka medyczna (w tym swoboda leczenia i rozszerzona opieka stomatologiczna),
- Dodatkowe ubezpieczenia,
- Platforma kafeteryjna, w ramach której można korzystać z szerokiej oferty e-voucherów,
- Szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, technicznych oraz nowoczesne platformy szkoleniowe,
- Program Bike2Work oraz miejsca parkingowe dla rowerów,
- Możliwość skorzystania z kilkumiesięcznej przerwy w pracy (tzw. Urlopu Sabbatical 4-3-2-1) po spełnieniu określonych warunków,
- Możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin (minimum 30 godzin tygodniowo),
- Nowoczesne biuro w Katowicach i Opolu
Benefity:- Dofinansowanie nauki języków,
- Elastyczny czas pracy,
- Spotkania integracyjne,
- Firmowa biblioteka,
- Dodatkowe świadczenia socjalne,
- Program rekomendacji pracowników,
- Inicjatywy dobroczynne.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest PricewaterhouseCoopers Service Delivery Center Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11 (dalej jako: PwC lub administrator). Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na oferowane stanowisko. Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane osobowe będą przetwarzane również w celu udziału w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez PwC oraz wysyłania powiadomień o ofertach pracy w PwC i o wydarzeniach związanych z pracą, które organizowane są przez PwC lub z udziałem PwC (np. targi pracy). Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w
Polityce Prywatności.


Specjalista ds. procesów księgowych z językiem niemieckim
Dział Internal Firm Services od 2016 roku funkcjonuje w katowickim oraz opolskim biurze PwC Service Delivery Center. Nasze zespoły dostarczają usługi na rzecz spółek sieci PwC, jak również podmiotów będących klientami PwC na całym świecie. Specjalizujemy się w usługach w obszarze księgowości, procesów kadrowo-płacowych, niezależności i zarządzania ryzykiem oraz edycji graficznej. Pracujemy w międzynarodowym środowisku, każdego dnia łącząc się z naszymi klientami z wielu krajów. Wspieramy kulturę innowacyjności angażując się w projekty automatyzacyjne i standaryzacyjne.
Twój zakres obowiązków:
- Weryfikacja i wprowadzanie do systemu danych finansowych,
- Weryfikacja oraz rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,
- Analiza i ewidencja wydatków pracowniczych,
- Rozwiązywanie niezgodności w fakturach,
- Przygotowanie i raportowanie zestawień księgowych,
- Bieżący kontakt i wsparcie klienta niemieckojęzycznego.
Nasze wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie dobrym,
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz dokładność,
- Dobra organizacja czasu pracy,
- Samodzielność w wykonywaniu obowiązków,
- Entuzjastyczne nastawienie do pracy zespołowej,
- Nastawienie na wysoką jakość obsługi klienta,
- Znajomość programu MS Excel będzie dodatkowym atutem,
- Znajomość SAP lub innego programu ERP będzie dodatkowym atutem,
- Wykształcenie ekonomiczne (specjalność rachunkowość) lub doświadczenie na podobnym stanowisku będą dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Praca zdalna (praca minimum 1 dzień w miesiącu z biura),
- Pakiet wdrożeniowy - szkolenia wprowadzające i merytoryczne, wsparcie opiekuna (Buddy Program),
- Program BeWell@PwCSDC, w tym stałe aktywności wellbeingowe, cyklicznie organizowane eventy, platforma edukacyjna, konsultacje specjalistyczne, kluby sportowe oraz możliwość skorzystania z karty MultiSport,
- Kompleksowa opieka medyczna (w tym swoboda leczenia i rozszerzona opieka stomatologiczna),
- Dodatkowe ubezpieczenia,
- Platforma kafeteryjna, w ramach której można korzystać z szerokiej oferty e-voucherów,
- Szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, technicznych oraz nowoczesne platformy szkoleniowe,
- Program Bike2Work oraz miejsca parkingowe dla rowerów,
- Możliwość skorzystania z kilkumiesięcznej przerwy w pracy (tzw. Urlopu Sabbatical 4-3-2-1) po spełnieniu określonych warunków,
- Możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin (minimum 30 godzin tygodniowo),
- Nowoczesne biuro w Katowicach i Opolu
Benefity:
- Dofinansowanie nauki języków,
- Elastyczny czas pracy,
- Spotkania integracyjne,
- Firmowa biblioteka,
- Dodatkowe świadczenia socjalne,
- Program rekomendacji pracowników,
- Inicjatywy dobroczynne.