Bezpłatne punkty ksero w Opolu
2011-03-22 11:17:58 | OpoleDzięki zaangażowaniu opolskich mediów oraz dwójki studentów Politechniki Opolskiej oraz Uniwersytetu Opolskiego, Pana Patryka Suligi i Marka Procka z firmy SULDUS.PL (pion Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości), powstaną pierwsze bezpłatne punkty ksero dla studentów w przy Uczelniach Wyższych w całym kraju.
Studenci będą mogli drukować i kserować swoje notatki za darmo. Za usługę zapłacą sponsorzy bezpłatnego ksero, czyli firmy otoczenia studenckiego, wśród których znaleźli się przedstawiciele firm o zasięgu krajowym - hipermarkety, banki, ale i również małych firm lokalnych takich jak pizzerie czy kluby studenckie.
Wszyscy sponsorzy zebrali się w jednym miejscu reklamowym - na papierze kserograficznym, dzięki czemu student otrzyma bezpłatne ksero, w przyszłości weźmie udział w konkursach gdzie będzie mógł wygrać wiele atrakcyjnych nagród. Wszystko to z myślą o studentach oraz o próbach odejścia od nikomu nie dających korzyści, (zabrudzających miasto) ulotek, plakatów czy bilboardów.
Pomysł opolskich studentów bierze udział w kolejnej edycji programu AIP SeedCapital na innowacyjne pomysły biznesowe. W poprzedniej edycji Patryk Suliga dotarł aż do finału.
- Patryk Suliga: "Finał przegrałem, bo w całym konkursie, aż do finału musiałem, mówiąc żartobliwie, pracować po 48 godzin na dobę. W dniu finału przepracowałem tylko 47 godzin czego skutkiem była porażka. Nie miałem też przy sobie wiedzy Marka Procka, teraz jest Marek, jest jego wiedza więc to Marek odrobi brakującą godzinę i wygra nam finał, a studenci, tak czy inaczej dostaną bezpłatne ksero"
Twórcy planują wykorzystywać papier pochodzący z recyklingu, skoncentrować usługi reklamowe wielu reklamodawców w jednym miejscu oraz wykorzystać potencjał reklamodawców do zaspokajania potrzeb ich potencjalnych klientów, poprzez uruchamianie bezpłatnych usług takich jak kserograficzne, pocztowe oraz wiele nowych pomysłów czekających na ukazanie się na światło dzienne.
- Patryk Suliga: "Ten pomysł narodził się w nas w 2007 roku kiedy jeszcze nie znaliśmy się z Markiem, w końcu nasze drogi zeszły się, a plan i marzenia mieliśmy, okazało się, że identyczne. Należało do nich, założenie własnej firmy oraz, przy otaczającym nas kryzysie i ciężkim życiu studenta, poszukiwanie oszczędności by utrzymać się na studiach poza rodzinnym domem. Połączyliśmy obie potrzeby i tak powstał pomysł na życie, który przerodził się w SULDUS, którego hasłem przewodnim jest CZAS NA BEZPŁATNOŚĆ".
ip